مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-30اقتصادي

پروژه های عمران شهری رشت به بهره برداری رسید


پروژه های امتداد میدان ولی عصر(عج) به بلوار دیلمان به طول 850 متر و عرض 45 متر و بهره برداری از روکش آسفالت 305 هزار و 500 مترمربعی سطح شهر رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان پروژه های امتداد میدان ولی عصر(عج) به بلوار دیلمان به طول 850 متر و عرض 45 متر و بهره برداری از روکش آسفالت 305 هزار و 500 مترمربعی سطح شهر رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمران شهری کلانشهر رشت، یکی از مشکلات کلانشهر رشت را مشکل ترافیکی اعلام کرد و افزود: رفع مشکلات ترافیکی از موارد مورد تقاضای مردم رشت است که بارها با نقدهایی همراه بود اما طی چند سال گذشته هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی معابر و رفع مشکل ترافیک در این شهر انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این محور یکی از مسیرهایی است که می تواند مشکل ترافیک میدان ولی عصر(عج) را حل کند و با افتتاح آن رفت و آمد مردم آسان می شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: با اجرای طرح میثاق(طرح های ترافیکی در حال اجرای رشت) گام بلندی در عبور و مرور شهری و رفاه مردم برداشته می شود؛ اگرچه شاید در زمان اجرای این طرح اشکلاتی وجود داشته باشد، اما در نهایت معضل ترافیک برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمران شهری رشت به بهره برداری رسید

پروژه های عمران شهری رشت به بهره برداری رسید